مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) «پل آستر» نویسنده و کارگردان مطرح درگذشت + علت فوت
سرخط خبرها

پوستر مستند «داستان بارانی» در مشهد رونمایی شد

  • کد خبر: ۲۰۰۴۹۱
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
پوستر مستند «داستان بارانی» در مشهد رونمایی شد
پوستر مستند بلند «داستان بارانی» با حضور رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی و جمعی از عوامل ساخت فیلم در مشهد رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، «داستان بارانی» عنوان اثر مستندی به نویسندگی و کارگردانی «حسین نژادموسی» است که در بخش شهید آوینی هفدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت حضور دارد. این مستند بلند ۶۵ دقیقه ای، روایت بخشی از زندگی جوانی ۳۵ ساله به نام «رضا بارانی» متولد سیستان و ساکن مشهد است که بر اساس قراری که با خودش گذاشته، با یک موتورسیکلت قدیمی، چندین بار به دیدن آشنایی به خارج از استان می‌رود و درخواستی عجیب هم از او دارد....

اما مراسم رونمایی از پوستر این مستند، با حضور «مجید عسکری» رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی در یک مغازه صافکاری در مشهد که یکی از لوکیشن‌های این مستند است، رونمایی شد.

پوستر مستند «داستان بارانی» در مشهد رونمایی شد

عسکری در این مراسم گفت: طرح این مستند به جشنواره «سینما حماسه» ارائه شد و با نظر هیات داوران، بنا بر آن شد که از تهیه کنندگان آن برای ساخت اثر حمایت کنیم.

وی افزود: جشنواره سینما حماسه با همه فراز و نشیبی که در برگزاری آن وجود داشت، موجب هدف گذاری برای تولید آثاری از جنس هنر حماسی شد. ما نیز در دبیرخانه هنر حماسی بنا بر آن داریم که تولیداتی از جنس امید و حماسه تولید شود و در معرض مخاطبان قرار بگیرد و تولید ۳ اثر مستند از این مجموعه، آغاز خوبی برای ادامه مسیر خواهد بود.

«مجتبی خیاط احسانی» یکی از تهیه کنندگان این اثر نیز با قدردانی از حوزه هنری خراسان رضوی و مرکز مستند سوره در حمایت از ساخت این اثر، برگزاری رویداد سینما حماسه را در شکا گیری و در نهایت ساخت این اثر بسیار موثر دانست.

وی ابراز امیدواری کرد که این اثر در جشنواره‌های مختلف و از جمله جشنواره سینما حقیقت بتواند به خوبی مطرح شود.

«حسین نژادموسی» نویسنده و کارگردان این اثر با اشاره به نکاتی درباره شکل گیری ایده اولیه طرح این اثر، جامعه را متشکل از انسان‌هایی دانست که روایت‌ها و جهان بینی خاص خود را دارند.

وی خاطرنشان کرد: ب وجود آن که پیش از آشنایی با سوژه، احساس می‌کردم او فردی شبیه بقیه افرادی است، اما بعدا متوجه شدم جهان بینی متفاوتی از دیگران دارد که منجر به نگاهی متفاوت به جهان از منظر سوژه و ساخت این مستند شد.

گفتنی است مستند بلند «داستان بارانی»، داستان سفری طولانی به مقصدی نزدیک است. این اثر به نویسندگی و کارگردانی «حسین نژادموسی»، در مرکز مستند سوره و حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی تهیه شده و «هاشم مسعودی» و «مجتبی خیاط احسانی» تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->